GALERIA

GALERIA

Zdaje mi się, że zgubiłem E:)
Aktywność naprzemienna. To ważne. Ruch, aby odnaleźć piankowe litery i ułożyć słowo zgodnie ze wzorem na karcie.

Co tam było w tych kolorowych kopertach? Czyżby dużo małych karteczek do pokolorowania? Zgadniecie co na nich jest?

Po aktywności ruchowej czas na wyciszenie. Układanie puzzli z obrazkiem i podpisem. Trenujemy koncentrację i utrwalamy nowe słówka.

What’s in the box? Toooooooys!!!!!!! Sześciolatki kochają zabawki. Dlatego od zabawek zaczęliśmy naszą przygodę z językiem angielskim.

Ważny jest też element zaskoczenia. Coś/ktoś się ukrywa gdzieś w sali… Teddy Bear? Doll? Plane? Robot? Dinosaur? Pudełko było w pudle a w środku? Yes, it is Teddy Bear!
A potem posprzątaliśmy i były kalambury. Liczyło się „jako zgadnięte” tylko po angielsku 🙂 Miś Tadek Teddy Bear, Lalka Doll, Piłka Ball, Dinosaur z Dino jeszcze się z nami spotkają nie raz 🙂 Gdzie? A tu: https://www.facebook.com/Olinka-Gabinet-logopedyczno-terapeutyczny